اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اعلام کنند.
کد خبر: ۵۵۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 28 January 2018

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و نزول رحمت الهی، این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه و مدیریت و راهبری شبکه توزیع برق، با تمام توان و امادگی کامل نیروی‌های عملیاتی شرکت، نسبت به تامین برق پایدار مشترکان اقدام نموده است.

شایان ذکر است، در حال حاضر هیچ گونه مشکلی خاصی در روند تامین برق مشترکان وجود نداشته و تنها موارد محدودی از سقوط درختان در برخی کوچه‌ها و معابر بر روی شبکه‌ها و قطع موردی برق گزارش شده است.

ضمن پوزش، از شهروندان فهیم و هوشمند تهران تقاضا می‌شود با توجه به احتمال سقوط درختان بر روی تاسیسات برق رسانی و کابل‌های برق و احتمال قطع برق، ضمن رعایت نکات کامل ایمنی و حریم شبکه در هنگام برف روبی در صورت بروز هر گونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت‌های برق ۱۲١ منعکس و با بردباری این شرکت را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

همچنین به اطلاع شهروندان می‌رساند نیرو‌های اجرایی شرکت از ساعات اولیه بارش برف در شب گذشته در حال آماده باش بوده و نسبت به رفع هرگونه عیوب پراکنده ناشی از شرایط جوی شبکه برق رسانی اقدام کرده است.

 
مردم هرگونه خاموشی را به سامانه ۱۲۱ اعلام کنند.

شماره تماس شرکت برق برای اعلام قطعی برق تهران امروز

اطلاعات تماس:

تلفن: 85122500

نمابر: 85122500

آدرس:

تهران، انتهای خیابان کارگر شهرک والفجر بعد از استخر صدف انتهای خیابان سوم

پرداخت اینترنتی قبوض

سامانه خدمات غیرحضوری امور مشترکین شرکت توزیع برق با حضور معاون هماهنگی توزیع و مدیرکل دفتر تحقیقات و توسعه فناوری توانیر افتتاح شد.

http://77.237.94.172:8082/


بروزرسانی در 11تیر97 : دلیل قطع برق مناطقی از تهران در روز گذشته چه بود؟

تأسیسات برق رسانی در بخش توزیع و فوق توزیع، در ساعات پرمصرف، توان مصرف افسارگسیخته شهروندان تهرانی را ندارند و از مدار خارج شدن فیدرها زیر شدت بار شبکه، عامل قطعی های متعدد و بعضا طولانی برق در تهران بوده است.

به گزارش تسنیم، روز گذشته مناطق مختلف کلانشهر تهران قطعی های چندساعته برق را تجربه کردند. گزارش های مردمی حکایت از قطع برق در مناطق 10، 2، 22، 5، 6 و 7 داشت. همچنین شهرهای اطراف مثل شهریار و اندیشه نیز قطعی های چندساعته برق را در ساعات میانی روز تجربه کردند.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که تأسیسات برقرسانی در بخش توزیع و فوق توزیع، در ساعات پرمصرف، توان مصرف افسارگسیخته شهروندان تهرانی را ندارند و از مدار خارج شدن فیدرها زیر شدت بار شبکه، عامل قطعی های متعدد و بعضا طولانی برق در تهران بوده است.

برخی شهروندان تهرانی در تماس با خبرگزاری تسنیم درخواست اعلام ساعات نوبت بندی قطع را در منطقه محل زندگی خود داشتند، اما پیگیری های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که تا امروز، هیچ قطعی برنامه ریزی شده ای در استان تهران اعمال نشده و قطع برق ناشی از عدم توانایی تجهیزات شبکه توزیع و فوق توزیع برای پوشش بار شبکه در زمان های پیک مصرف بوده است.


 منتظر قطعی برق چند ساعته و پی در پی باشید

در حالی که اوج مصرف برق 6 هزار مگاوات افزایش یافته و تدابیر دولت برای گذر از خاموشی و بحران آن بیشتر شده، اما هنوز مردم وضعیت کسری برق را باور ندارند و تصمیمی جدی برای کنترل مصرف خود ندارند.

به‌ گزارش فارس، نقطه اوج مصرف برق در اولین روز هفته با 6 هزار مگاوات افزایش نسبت به روز جمعه به بالای 54 هزار و 502 مگاوات رسید و این عدد نشان می‌دهد که یک گام جدی دیگری برای خاموشی‌های پی در پی و چند ساعته برداشته‌ایم.

اگر چه به گفته مسوولان دولتی و وزارت نیرو تدابیر دولت برای گذر از خاموشی و بحران آن بیشتر شده و حتی وزیر کشور را بر آن داشته استانداران سراسر کشور را به خط کرده و مکلف به پیگیری صرفه‌جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی کند.

هرچند وزیر نیرو با اعلام خبری مبنی بر اینکه در هیات وزیران مصوب شده تا تعرفه برق سازمان‌های دولتی در سراسر کشور در ساعت‌های اوج بار 20 درصد افزایش پیدا کند، اما به نظر می‌رسد سازمان‌های دولتی بدون هیچ واهمه‌ای از افزایش تعرفه برق همچنان به روند افزایشی مصرف خود ادامه می‌دهند.
بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به ویژه استاندار تهران مکلف به کاهش 20 درصدی در مصرف آب و 10 درصدی در مصرف برق، نسبت به مدت مشابه سال قبل شدند و صراحتا نیز اعلام شد که در صورت نیاز به اختیارات بیشتر کلیه اختیارات لازم جهت اجرایی کردن این امر به استانداران محول می‌شود و مقرر شد در صورت عدم رعایت صرفه جویی در دستگاه‌ها ، استانداران نسبت به قطع آب و برق آن‌ها اقدام کنند.
علاوه بر این نیز قرار شد تا برنامه‌ای در راستای تنظیم ساعت کار کارکنان دستگاه‌ها در تهران به منظور کمک به صرفه‌جویی و بهره‌وری هر چه بیشتر و طرح آن در هیئت دولت تنظیم شود.
شرکت توانیر در چندین نوبت اطلاعیه‌هایی در مورد صرفه جویی مشترکان منتشر و اعلام کرده که با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم درکشور، مصرف برق به گونه‌ای چشم‌گیر و کم‌سابقه طی روزهای اخیر افزایش یافته است، بی‌تردید در چنین شرایطی برای تامین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم.
از این رو لازم و ضروری است که همگان با صرفه جویی در مصرف آب و برق در این هوای گرم تابستان شرایطی را به‌وجود آوریم که دچار خاموشی نشویم تا ایام پیک را بدون هیچ مشکل خاصی پشت سر بگذاریم.

پس اگر مردم در مصرف برقِ بخش خانگی، 10 درصد صرفه جویی و کاهش مصرف در ساعات پیک (12 تا 17) و (20 تا 23) داشته باشند، تابستان امسال را بدون خاموشی سپری خواهیم کرد.

اما آمار جدید از میزان مصرف و جهش 6 هزار مگاواتی مصرف برق در کشور نشان می دهد که مردم هنوز کسری 6 هزار مگاواتی برق را جدی نگرفته‌اند، پس باید منتظر خاموشی‌های چند ساعته و هر روزه خود باشند.


قطعی برق اهوازی ها را بستوه آورده

قطعی برق در برخی نقاط شهر اهواز در زمان پیک مصرف بار در چند روز گذشته، باعث کلافگی شهروندان شده است.

برخی شهروندان اهوازی در تماس با خبرنگار ایرنا از قطعی برق خود در روزهای متمادی و در زمان پیک برق خبر داده و خواستار پاسخگویی مسئولان شرکت برق اهواز شدند.
کوی معین زاده، بهارستان، مجاهد و گلستان از جمله مناطقی بوده اند که در روزهای گذشته در ساعاتی با قطعی برق روبه رو شده اند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز دلیل قطعی برق در روز شنبه در بهارستان را بالا رفتن مصرف برق در زمان پیک آن و وارد آمدن فشار به شبکه بیان کرد.
علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایرنا افزود:دلیل قطعی برق خانگی در ساعات پیک در بیشتر موارد به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و در نتیجه افزایش بار شبکه در این ساعات است.
وی گفت: افزایش بار شبکه به همراه افزایش دما به تجهیزات برق فشاری مضاعف وارد کرده یا باعث از کار افتادن آنها می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز از شهروندان خواست به ویژه در ساعات اوج مصرف برق
(13 تا 17) بیشترین صرفه جویی را داشته باشند تا با قطعی برق روبه رو نشوند.
پیشتر گزارش هایی مبنی بر قطع برق در نقاطی از برخی شهرستان های خوزستان از جمله شوش نیز دریافت شده بود.
کاهش بارندگی و نیز ذخیره آب پشت سدها و افزایش مصرف برق باعث شده تا امسال برای پایداری شبکه برق، ادارات خوزستان حدود چهار ساعت زودتر تعطیل شوند و قوانین سختگیرانه ای برای برخی شرکت ها از جمله شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعمال شود.


قطع شدن پی در پی برق تهرانی‌ها را کلافه کرده

از چند روز گذشته قطعی برق، تهرانی‌ها را کلافه کرده و مسئولان وزارت نیرو تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این رویداد نشان نداده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، از روزهای گذشته مناطق مختلف کلانشهر تهران قطعی‌های چندساعته برق را تجربه کردند.

طبق گزارش‌های مردمی در تماس با این خبرگزاری اعلام شد: هموطنان در مناطق 20، 10، 2، 22، 5، 6 و 7 ، دو تا 6 ساعت برق نداشتند و بسیاری از ساختمان‌های دارای پمپ آب نتوانستند از آب منزل مسکونی‌شان استفاده کنند.

همچنین شهرهای اطراف مثل شهریار و اندیشه نیز قطعی های چندساعته برق را در ساعات میانی روز تجربه کردند.

برخی روایت‌ها در فضای مجازی حاکی از این است که تأسیسات برق‌رسانی در بخش توزیع و فوق توزیع، در ساعات پرمصرف، توان مصرف شهروندان تهرانی را ندارند و از مدار خارج شدن فیدرها زیر شدت بار شبکه، عامل قطعی های متعدد و بعضا طولانی برق در تهران بوده است.

تاکنون وزارت نیرو نسبت به قطعی برق مناطق مختلف استان تهران در روزهای اخیر بی‌تفاوت بوده و توانیز تهران نیز حاضر به صحبت کردن درباره این موضوع نیست.

البته 31 اردیبهشت امسال سایت وزارت نیرو به نقل از «محمودرضا حقی‌فام، معاون هماهنگی توزیع توانیر» شبکه اسیب پذیر توزیع را به ترتیب تهران، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان اعلام کرده بود.

این مقام مسئول هشدار داده بود: نیاز واقعی مصرف برق امسال 60 هزار مگاوات است اما باید بار مصرفی را حداکثر روی عدد 57 هزار مگاوات محدود کرد، تا خاموشی آزار دهنده‌ای به مردم تحمیل نشود.


لطفا در مصرف برق صرفه جویی کنید

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از همراهی مشترکین فهیم شهر تهران در خصوص مصرف بهینه برق با توجه به روند افزایشی موج گرما وبه طبع آن سیر صعودی مصرف برق،از تمامی شهروندان پایتخت درخواست کرد تا با مصرف بهینه انرژی برق این شرکت را درتامین برق پایدار شهر یاری رسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، غلامرضا خیرخواه مدیر روابط عمومی شرکت در این خصوص اظهار داشت:با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص افزایش مستمر دما وپایداری هوای گرم درتهران،مصرف برق در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
وی افزود: با توجه به همراهی موثر مشترکان و صرفه جویی در مصرف برق تا هفته گذشته شاهد مشکلی در پایداری برق شهر تهران نبودیم اما با توجه به روند افزایشی دما و به طبع آن افزایش مصرف برق، شاهد رشد بار در شبکه هستیم برهمین اساس دراین شرایط به منظور تامین برق پایدار،بیش از هر زمان دیگری به مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین شهر تهران نیازمندیم.
خیرخواه همچنین با اشاره به ساعت های اوج مصرف انرژی در شهرتهران(12تا17روز-20تا23شب) تاکیدکرد: اگر مشترکین شهر تهران تنها 10 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند،تابستانی بدون خاموشی را در تهران خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه شهر تهران از لحاظ فنی در شرایط پایدار می باشد گفت: امیدواریم با تلاش همکاران مجموعه صنعت برق و همراهی مشترکان و رعایت صرفه جویی ده درصدی در مصرف برق، پیک بار تابستان امسال را با موفقیت پشت سر گذاریم.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف برق گفت: مشترکان می توانند درساعت های اوج مصرف برق کولرهای آبی خود را بر روی دور کند قرار دهند، در صورت استفاده از کولرهای گازی،ترموستات بین 23 تا25 درجه سانتی گراد تنظیم شود؛ در ساعت های اوج مصرف برق استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو،ماشین لباسشویی، ظرف شویی، جاروبرقی و... را به ساعت های دیگری موکول کرده و تا حد امکان به منظور تامین نور در طول روز از روشنایی طبیعی بهره گیرند.


خبرگزاری ایلنا: قطعی برق به علت بد مصرفی مردم است

یک مقام مسئول در وزارت نیرو ، درباره قطعی برق برخی مناطق تهران گفت: به علت بد مصرفی مردم بخشی از مدیریت مصرف از طریق شبکه سراسری انجام می‌شود.

وی افزود: هیچ گونه مشکل فنی وجود ندارد و شبکه برق پایدار است. فقط به لحاظ کنترل مدیریت بار از طریق دیسپاچینگ برق برخی مناطق را به نوبت قطع می‌کنند.


 

 بیشتر بخوانید:

 


 

 

 

 

 

برچسب ها: قطعی برق ، قطعی برق تهران ، قطعی برق قم ، قطعی برق اهواز ، قطعی برق تبریز ، قطعی برق کرج ، قطعی برق اصفهان ، قطعی برق بندرعباس ، قطعی برق فردیس ، قطعی برق پردیس ، قطعی برق مشهد ، قطعی برق زنجان ، قطعی برق اراک ، قطعی برق اردبیل ، قطعی برق امروز کرج ، قطعی برق اسلامشهر ، قطعی برق البرز ، قطعی برق امروز ، قطعی برق ارومیه ، قطعی برق استان قم ، قطعی برق بومهن ، قطعی برق باغستان کرج ، قطعی برق بابل ، قطعی برق بوشهر ، قطعی برق بروجرد ، قطع برق بندرعباس ، قطعی برق تهران تلفن ، قطعی برق تهران امشب ، قطعی برق تهرانسر ، قطعی برق تهرانپارس ، قطعی برق جنت اباد ، قطعی برق جنوب تهران ، قطعی برق جهرم ، قطع برق جنوب تهران ، قطع برق جنت آباد ، قطع برق جویبار ، قطع جریان برق ، قطعی برق چالوس ، قطعی برق چمستان ، قطعی برق چهارمحال وبختیاری ، قطع برق چمستان ، قطع برق چیست ، قطع برق چند ساعته در شرق استان تهران ، قطعی برق حصارک کرج ، قطع برق سالن حجاب ، قطعی برق خوزستان ، قطعی برق خانه ، قطعی برق خرمشهر ، قطعی برق خوی ، قطع برق منطقه 18
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۳۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
وقتی تلفن فقط با برق کار میکنه و با موبایل هم نمیشه با این شماره تماس گرفت چی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
برق منطقه 15دوساعته ک رفته رسیدگی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
مهراباد مسکن مهر رسیدگی کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
برق تلفن جداس دوست عزیز ارتباطی باهم ندارند
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
سلام.هرچی تماس میگرم که اشغاله.برق خیابان سلسبیل سراذربایجان کوچه نوبهار.بعضی خونه ها برق ندارن.میشه رسیدگی کنید .ممنون
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
برق هلال احمر رفته.در عجبم چرا فقط برق مناطق پایین شهر میره و هیچ وقت برق زعفرانیه و ولنجک نمیره
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
برق خیابان شریعتی پایین‌تر از سیدخندان، روبه روی وزارت ارتباطات رفته. پیگیری بفرمایید. با موبایل به کجا باید زنگ بزنیم آخه!؟ یک شماره هم برای موبایل بگذارید، این نشد که!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
برق خیابان شریعتی پایین‌تر از سیدخندان، روبه روی وزارت ارتباطات رفته. پیگیری بفرمایید. با موبایل به کجا باید زنگ بزنیم آخه!؟ یک شماره هم برای موبایل بگذارید، این نشد که!
مهرفر
|
United Kingdom
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
چیز خاصی نمیگه فقط یه صدای ضبط شده شما را از اطلاع قطعی برق منطقه مطلع می کنه و یک ساعت هم صبوری میخواد ازتون
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
منطقه ۱۰ کمیل کی وصل میشه برق خیلی اهوا گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
برق منطقه 16رفته یک بار رفته بود اومد دوباره رفت رسیدگی شود لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
Bemirin elahi
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
الان سه روز که هر روز دو ساعت برق ما میره اونم سر ظهر و تو اوج گرما.بلوار فردوس غرب هستیم.خیابان بهار.
آخه این درسته که فقط زور رو به منطقه پنج بیارن.بخدا وسایلمون نابود شد.
هیچ کس هم پاسخگو نیست.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
برق منطقه ۲ الان ۲ساعت و نیم هست که رفته حداقل اطلاع رسانی کنید مردم بدونن چه خاکی باید تو سرشون بریزن یه ذره کمتر به سوریه برق بدین ماهم ادمیم متاسفم بابت اطلاع رسانی و مدیریت ضعیفتون بعد میرن خر از قبرس وارد میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
واقعا این چه طرز برق قطع کردنه.میخوایم بریم بیرون تمام دربای برقی از کار افتادن.یکم رسیدگی کنید بد نیستا.با موبایل هم که نمیشه تماس گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
سلام کلا وقتی تو کل شهرها برق قطع شه پاسخگویی صفر میشه الان ما تو اهوازیم 2ساعته برق نداریم تو گرما سوختیم تو گرما بسوزید دلم خنک شه ایشالا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
اب را میفروشید نه دیگه اب برا خوردنه نه برای تولید برق. بعد از مردم می خوان صرفه جویی کنند. مملکتو ******
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
این چه وضعیتیه وسط کار خدماتی ،کلی ارباب رجوع با دردسر اینجان یهدفعه کار تعطیل می شه،هرجور می خوایین دکمه می زنید قطع می کنید،اطلاع رسانید کنید چه ساعتی تا چه ساعتی کدوم خیابونا میره
است
|
Spain
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
برق منطقه ۸الان چند روزه متوالیه که در ساعت نزدیک به ۲ ظهر می رود و نزدیک به ۳ساعت قطع است لطفا رسیدگی کنید
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
باسلام ــ واقعا من نمیدونم باید چکار کنم الان بیشتر از یک هفتست برق از ساعت سه و نیم تاشش عصر قطع میشه.۳روز پیش تا الان بترتیب یخچال فریزر و کولر از کار افتاد باخدمات مربوطش تماس گرفتم بعد بازدید و ایراد یابی مشکل رو از قطع و وصل شدن برق یا همون نوسانات دونست و گفت فاقد گارانتی هستش . من کارگر ساده با حقوق ودرامد پایین از کجا باید بیارم بدم تاوان نوسانات برق گناه من و امثال من چیه بکجا باید شکایت کنیم کی و ببینیم .همینجوریشم کلی دهی و اجاره عقب افتاده دارم که توش موندم.بخدا گرفتارم بدین بقران نمیدونم چه خاکی سرم کنم دیگه بریدم یکی یه دلیل بیاره که من خودکشی نکنم
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
واقعا داریم از گرما حلاک میشیم ،این چه وضعیه .2 ساعته برق نیست مردمو اسیر کردین ،هیچ کس نمیتونه بخوابه تو این گرما ،الان برق نیست ،در بالکنو حیاطو باز کنیم خونه میشه پر سوسک
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
یعنی *** تو سرتون با این مدیریتتون تو قطع برق
۸ ساعته برق نداریم
**** سر در ادارتون
ااحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
خدا ازتون نگذره به خاطر قطع برق باید ۲ ساعت تو مغازه بمونیم چون کرکره برقیه .اسیر کردین مردمو.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
هرروز دوسه ساعت برق قطعه خدارو خوش نمیاد که اونم تو اوج گرما با بچه کوچیک ،،،خدا ازشون نگذره خودشون شمال شهرن برق اون منطقه ها قطع نمیشه که بفهمن زن و بچه مردم چی میکشن اگه این مردم حلالشون نکنن جاشون وسط جهنمه این مسعولین بی مسعولیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
آخه این چه وضعیه دیگه برق هم از مردم دریغ میکنید وسایلمون بسوزه شما جوابگو هستین روزی دوسه باربرق منطقه ۱۳ میره زندگی بر مردم سخت کردین
کامران رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
خسته نباشید دست تون درد نکنه خیلی ممنونم هر روز قطع کنید که اینا بدونم قدر شما ها رو
علمداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
سلام، اینهمه پول مالیات و.بیمه و شهرداری و ارزش افزوده و.... اما حداقل ترین امکانات را نداریم، نمیگن قطعی برق باعث خرابی مواد غذایی مرگ و میر بیمارانی که به دستگاه نیاز دارند در منزل،عقب افتادن کار شرکتها و اداره جات و.... میشه،تو کشور آذربایجان همین دم گوشمون باکو برق میره رئیس جمهور میگه شما باید خجالت بکشید و برید زیر زمین که به مردم ضرر زدید انوقت تو مملکت ما هیچی به هیچی،خدا خودش تقاص مظلوم و از ظالم بگیره که جای حق نشیته، یاعلی
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
واقعا خسته نباشين ، حداقل ٢ تا دوره مديريت برين بدونين چجوري بايد پاسخگو بود ، واقعا ادم رو عصبي ميكنين ، همه رو از كار رو زندگي انداختين ،شما كه شماره موبايل متصل به تلفن منزل رو دارين. ديگه حداقل كاري كه ميتونين بكنين اينه كه اطلاع رساني كنين ، كاش افقط يك ذره دلتون ميسوخت كاش جاي شماها ٤ تا مدير درست و حسابي بود
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
خدا لعنتتون کنه به حقه امام حسین یه ذره به فکر مردوم باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
سلام برق ما الان نیم ساعت هست رفته من از شاندرمن به شما پیام میدم
قائم شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آخه این چه وضعیتی هستش که برای مردم درست کردین ای خدا پس تو کجایی چرا این همه ظلم و ستمی که در حق این مردم میشه را نمی بینی و اگه می بینی چرا کاری نمی کنی
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
جای صادرات برق کشورمون ای کاش به فکر مردم بودید
زندگی همه به اندازه کافی تحت فشار هست
اب وبرق کشورمونو حداقل حداقل حداقل به خودمون بدید
گناه داریم حق الناسه بخدا حق الناس
زهره فهیم نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
از ساعت ۱۲.۵تا الان که ۸شبه برق ما تو خ ونک خ سئول رفته، ۱۲۱هم یه نوار ضبط شده که طبق سیستم قطع هستید برامون پخش میکنه، تمام وسایل فریزریمون خراب شد، خودمون هم داریم هلاک میشیم از گرما، کی وصل میشه برقمون؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اینجا از کلمبیا هم بدتر شده روزی ۲بار اونم ۲ساعت برق میبرید برق خونه خود وزیر نیرو ببرید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
چرا برق قرچک شهرک زیتون هر روز قطع میشه مگر مناطق دیگر خونشان رنگینتر از ماست برقشان قطع نمیشه
محمدجي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
باسلام وخسته نباشيدلامپ تيرچراغ برق ما ذرخيابان بوستان واقع درخيابان جهانگردي ميگون نو خراب هست لطفا دستورقرمايدرفع اشكال شود
نصراباداني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
ضمن عرض سلام تقاضادارم دستورفرماييد تالامپ سوخته خيابان بوستان ميگون نوغوضفرماييد قبلا سپاس گذارم
قنبري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
باسلام لامپ خيابان بوستان ميكون نوسوخته دستوردهيدهرجه زوترتعويض نمايند قبلا نهايت تشكررادارم
اقنبري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
باسلام مقام محترم اياكافي نبست اينهمه درخواست اهالي براي تغويض بك لامپ واقع درميگون نو خيابان جهانگردي خيابان بوستان كافي باشد .قبلا ازلطفي كه ميفرماييد كمال تشكرراداريم
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
برق منطقه نمک آبرود رفته معلوم نیست به چه دلیل هیچی هم نمیگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
سلام برق بخش الوار ازدیروز ساعت ۱۲به بعد قطع شدخدابزنه توسرتون بااین مدیرییت تتون که بیچارمون کردین سال خدامشکل داره برق بخش کل وسیلهامون سوختن بخداقسم چکارکنیم ما......
نبی رشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
سلام برق بخش الوار ازدیروز ساعت ۱۲به بعد قطع شدخدابزنه توسرتون بااین مدیرییت تتون که بیچارمون کردین سال خدامشکل داره برق بخش کل وسیلهامون سوختن بخداقسم چکارکنیم ما......ِباباتلفن دورستی که هم نداره باموبایل که هیچ وصل نمیشه جریان جیه
بنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
این عوضی بازیها حق ما مردم ایران نیست بترسید از روزی که حوصله مردم سر بره و صبرشون تموم بشه خودتونم خوب میدونید اون بالا دستیهاتون شمارو گیر میندازن تا خودشون فرار کنن آخه چقد ظلم و ستم میکنید شما آبروی خدا ، پیامبر ، امام و هرچی بود بردین دیگه به هیچی و هیچکس نمیشه اعتماد کرد. تو مملکتی که روزگاری مردم بدون سند و رسید باهم معامله میکردن دیگه به چک و سفته که هیچ حتی به پول نقد هم به آدم کالا نمیدن توجه کنید به دور و برتون ؛ تمام مردم بیکار معتاد افسرده نا امید بی پول بی آینده ترسو متاسفانه به فکر دزدی و کلاه برداری چون راه سالمی واسه زندگی نمونده با این وامها و سودهای سپرده های بانکی که علنا ربا میدن و میگیرن وای وای وای بر شما
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
سلام از یک ساعت پیش برق منطقه ما قط شده سلمانشهر ازادگان لطف کنید هرچه سریعتر این مشکل حل کنین چون نانوایی ما بخاطر قعطی برق بسته میباشد
Mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
برق منطقه 10 رفته لطفا رسیدگی کنید
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
باسلام چندین بارباسامانه 121استان تهران تماس برقرار نموده ام ودرخصوص خاموشی تیرچراغ برق درادرس قرچک شهرک گلها گلهای سوم جنب پلاک 422 اطلاع داده ایم که هیچگونه اقدامی از طرف اداره برق قرچک صورت نگرفته است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
سلام برق منطقه ۷ نظام آباد رفته.لطفا سرعتر رسیدگی کنید
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
سلام
ما نسترن غربی فردیس کرج هستیم و مدتی چراغ های خیابان سوخته و کلی خلاف و کیف قاپی و خف گیری میشه ،استدعا دارم این لامپ هارو عوض کنید تا محل روشن بشه ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
سلام چند روزه منطقه باغستان شهرک سعیدآباد برق مداوم قطع میشه بعضی اوقات یک دقیقه طول میکشه بعضی اوقات بیشتر از یک ساعت این چه وضعیتیه آخه تا الان فقط 3 تا محافظمون خراب شده وسایل برقی ما آسیب ببینه شما جوابگو هستین؟
مخصوصا که لوازم برقی الان تو گرون ترین وضع خودشون هستن رسیدگی کنید لطفا
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
برق باغستان غربی ۳ ساعته رفته داریم یخ میزنیم نصف شب کسی تلفن جواب نمیده
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
نصف برق خانه ما رفته فقط اتاق هی آن برق دارند لطفا یکی را بفرستید سردار جنگل بهار غربی بالا ی مباردیان استاندارد کوچه ارکیده پلاک 2 زنگ 701
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
این چه وضعه الان هی برق میره میاد ترو خدا رسیدگی کنید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
چند روزی هست برق منطقه اسلام شهر قطع و وصل میشه بابا انصافتون کجا رفته ....گیجمون کردید.....
محمد
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
واقعا باید به چه کسانی شکایت کنیم آیا کسی جوابگوی ما نیست.از ساعت ۲بعدازظهر تا ۶غروب برق مارلیک هرروز قطع میشه مگر ما پول برق نمی دهیم برق که نیست آبم نیست پس .........
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
سلام.اقا ی فکری به حال برق قلعه نو.جاده ورامین بکنید.یا میره.یا وقتی هم که هست نوسان داره.یعنی محافظ های وسایل ما دائم از ساعت ۱۲تا۱۷ قطع و وصل میشه.تورو به خدا رسیدگی کنید
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
سلام برق منطقه ما هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱ ظهر قطع میشه. اخه این وظعیه. واقعا باید خجالت بکشید. جای توجیح هم نداره. شهرک ولیعصر. کوچه حسینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
سلام ، برقمون قطع شده،هر چی با 121تماس میگیریم اصلا جواب نمیدن دقیقا من نیم ساعت پشت خطم کسی جوابگو نیست،تو کوچه یکی در میون برق دارن،شهریار،وحیدیه هستیم،متاسفم
امیر حسین عباسیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
سلام چیدماه است که برق کوچه قطع شده هیچ کس رسیدگی نمی کنه خادم آباد خیابان 11اصلی کوچه بهار 6 جهت اطلاع خدمت ریس اداره برق شهریار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
سلام برقمون قطع شده هرچه شماره تلفن اداره برق واوان میگیرم جواب نمیده کسی جواب گو ما نیست ساکن واوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
لعنت بهشون ی ساعته برق رفته از گرما داریم میرینیم به خودمون
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
خدالعنتتون کنه اَشغالای بی مصرف تف بهتون واسه اداره ابتون وبرقتون برید بمیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سلام يك هفته هست در ساعات مختلف برق پاسداران ناطق نورى قطع ميشه و دو بار ساكنين توى اسانسور موندند لحظات سختى بود حال يكى از ساكنين بد شد لطفا رفع اشكال بفرماييد ممنونم
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
سلام
شما برق که قطع میکنید چرا شل کن سفت کن راه انداختید مریض هستید
نوسان میدید یا برق و با ولتاژ کم وصل میکنید
که لوازم مردم بسوزه قراداد دارید باهاشون
صدف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
برق منطقه ٢١ تهرانسر شهرك دريا رفته زنگ زدم ميگه ٢ ساعت ديگه نيرو فرستاديم كجا فرستادن خدا ميدونه من بيرونم ماور برقي نديدم خجالت بكشيد به فكر مردم باشيد من مريض دارم تو خونه هوا گرمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
ناموسا گرمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
خدا نیامرزدتون با مردم دارین چه کار میکنین، ده بار که نباید برق منطقه تهرانسر قطع و وصل بشه ، با این گرونیها که به سر مردم آوردین هر وسیله برقی که بسوزه دیگه توان خریدشان نیست
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
برق خیابان استانداری قطق شده پیگیری کنید.
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
برق خ شهید رفیعی ک شهید جعفری قطعی مکرر داره شهریار امیریه خواهش میکنم که رسیدگی کنید تحمل گرما وبی آبی برای دخترم که دو سالش سخته ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
از صبح تا حالا برق رفته از گرما هلاک شدیم جالبتر از اون اینه که حوادث برق جواب نمیده
نصراله قدبیگی
|
United States
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
باعرض سلام واحترام حضور مدیرعامل اداره برق شاهین ویلای کرج:مااهالی شهرک سپهر گوهردشت.حدودسه است ساکن شدیم.اماخیابانهای شهرک هنوز رشنایی نداردازشمابزرگوار خواهشمندیم برای رفع روشنایی شهرک یک فکری بکنید:باتشکراز مساعدت شما
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
اداره دیکتاتوری بی درب و پیکر برق ... نصف شب برق رو قطع میکنید انگار با دزدا رفیقید و حمایت میکنید از دزدان ..در هر صورا حمایتتون رو ارج مینهیم با همکاران و هم کاسگیاتون .. کیانشهر تهران
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
برق منطقه 9 1ساعت رفته
امانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اداره برق شهرستان رباط کریم به مشکلات مردم رسیدگی نمی کند خواشمند است به درد مردم توجه کنید
سیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
این شماره ۱۲۱ مطلقا کار نمیکنه. اگه یه بیچاره ای براش مشکل پیش بیاد باید چکار کنه؟ الان ۲۰ دقیقه هست میخوام گزارش یک قطعی رو بدم هنوز نتونستم یک راهی یا شماره ای پیدا کنم.
ارتباط مشترکین با اتفاقات برق چیز جدیدی نیست که بهانه واسش بیارید این واقعا کمال بی مسئولیتی هست همه جور پول مصرف دولا پهنا با مردم حساب میکنید اما شرکت عرضه یک پل ارتباط نداره.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
برق منطقه ۱۲ خیابان ری دردارشقی کوچه صفری رفته
محرمعلی
|
Romania
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برق منز لمون مشکل پیدا کرده از ساعت 22 دیشب به اداره برق بها رستان، شهرداری گلستان اعلام کرد یم 15ساعت گزشته هنوز تشریف نیاوردن مسولین پاسگو باشند
خورسند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
با سلام و عرض ادب و احترام
دلیل قطعی مکرر برق در مورخه ۹۹.۳.۲۳ در منطقه ۱۳ زنجان جنوبی رو میخواستم بدونم از صبح تاالان سه بار برق ناگهان قطع شده بخدا مریض سرطانی داریم خونه آخه به دین به پیغمبر این راه آزار و اذیت مردم نیست.

با سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
سلام برق منطقه 17 از ساعت 10 رفته لطفا رسیدگی کنید
یه ادم عصبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
تبریز جدیری جنوبی ۴ ساعته برق نداره!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
تو قرن بیست و دو هنوز جاهایی تو این دنیا هست ک برق خونه رو تو تابستون با ۳۸درجه گرما قطع میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
برق منطقه يك فرمانيه قطع شده
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ممنون از سایت خوبتون اما لطفا بگید که چرا این کشور باید با این همه سرمایه برقش قطع بشه الان حدود ۱۴ ساعت هست که برق رفته و کسی جواب گو نیست .اینجا قزوین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
تو این مریضی برقو هم قطع میکنین
خاک عالم تو سرتون
گل بگیرن هیکلتونو
پروین پرتوی
|
United States
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
سلام،ساکن منطقی دو تهران،بزرگراه شبخ فضل الله نوری،بالاتر از مرزداران،شهرک فرهنگیان،فاز ٢،ساختمان ٧،طبقه دوم،واحد۴ هستم.چند روزی است که فیوز برق منزل مرتبا می پرد و با بررسی که انجام دادیم متوجه شدیم که فیوز کنتور دچار اشکال شده و احتمالا باید تعویض شود.لطفا رسیدگی بفرمائید.
مرمر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
سلام این قبض برق چیه آخه میفرستند صبح تا شب اصلا نیستم خونه که مصرف برقی همراه داشته باشم چه جوری میتونم پیگیری کنم؟!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
خواهشمند م درمورد درب جعبه های برق که در منطقه مارلیک ملارد توسط سارقین به سرقت رفته واداره برق ملارد بی تفاوت ازکنارش رد میشود دریغ ازاینکه احتمال برق گرفتگی وجودداشته باشد تقاضا دارم این مورد را رسیدگی فرمایید چون بااین وضعیت به عظمت صنعت نیز درست نمی باشد باتشکر
حسین رامشینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تیر برق جایه ما یه صدایی میده آدرس پاکدشت بلوار شهدای قمی کوچه جماران ۶تیربرق ته کوچه با تشکر لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدا به زمین گرم بزنتون فقط فقط
بنیامین رضائی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
من خیلی ناراحتم الان دوساعته در گلها برق رفته
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
برق منطقه 5 محله سازمان برنامه شمالی 2 ساعت قطع شده
غزل باجلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام وقت بخیر منطقه۸تهران برقش رفته محله کرمان جنوبی هرچی تماس میگیرم اشغاله؛متاسفانه مریض داریم که برق دستگاه لازممونه کی برق وصل میشه؟
محمد خلیلیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
در مرکز تهران در منطقه 14 تهران خیابان پیروزی خیابان صفا برق کامل رفته لطفا رسیدکی شود پارازیتا هم خیلی وحشتناک شده پارازیتا هر چه سریعتر قطع شود برق هم رفته هنوز نیومده در مرکز تهران خیابان پیروزی
محمد خلیلیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
برق که میره خونه بسیار سرد میشه زمستونه همکاران برق رو وصل کنید پارازیتا هم افتضاح شده یه فکری بکنید وضع پارازیتا خیلی خرابه رسیدگی کنید برق هم رفته رسیدگی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام برق شهرری شهرک بهشتی قطعه ۴۵ از ساعت ۲ شب رفته هنوز هم نیومده یعنی چی ما کار داریم هوا سرده ، شوفاژ خاموش شده آب هم قطعه چون به برق ربط دارن
لطفا هرچه زود تر رسیدگی کنید !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
سلام برق منطقه 6خیلی وقت که رفته لطفا رسیدگی کنید
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
تهران جمهوری خیابان گلشن جنوبی خیابان حاج ملا علی روبروی کوچه شیدا اکبری تیر چراغ برق خیلی وقته برق ندارد لطفا رسیدگی فرمایید خیابان تاریکه
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
تشکر از ادار برق ۱۲۱ ممنون سریع برق معابر را وصل کردند
محمد جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
سلام.یک هفته هست هر شب برق پردیس قعط میشه به خدا تلویزیونم سوخت لطفا پیگیری کنید
حسین الرکابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
آقا این دیگه چه وضعیتی هست بابا تورو خدا شب قطع کنید تاوان احمق بودن دیگران را همش ماباید بکشیم آخه مثلمون چرا باید دوساعت برق پاین شهر قتع باشه خدا شاهده برق قطعی فقط سمت مردم زعیف اجتماع پاین شهر و هومه؛ شمارو به هرکی می‌پرسید اگه شهردار مشهد تو این محله زندگی می‌کرد برق و قطع میکردین بابا به ابلفضل مردم جا ندارن آقایون تورو خدا بکشید از مردم بیرون بکنید تو پاچه اونایی که کارخانه دارن مزرعه بیت کؤین دارن برق اون ها رو قطع کنید..... لطفاً یه نفر به برق منطقه 5 مشهد رسیدگی کنه و خواهشی که از شرکت برق دارم برق رو شب قطع کنید حداقل خدا شاهده شب هم گرمه اما باز از این وضعیت تو اوج گرمی روز بهتره حداقل سره صحبح قطع بکنید الان مثله زود پز شده خونه ما بخدا نوبتی دوش آب سرد میگیریم
مردگان متحرک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
آقا یون و خانوم های محترم برق منطقه 5 مشهد الان دو ساعت میشه تو اوج هوا گرمی روز قطع شده آخه چرا از مردم ضعیف همش سواستفاده میکنید تا می ضعیف کشی بس کنید بخدا مردم پاین شهر این قدر درگیر این زندگی لعنتی هستند که زندگی یادشون رفته بخدا ما با بدبختی سر میکنیم یه ضهر که واسه نهار و کمی استراحت میایم خونه برق نداریم یعنی نه غذا میشه خورد نه یکم خوابید زیره باد پنکه یا کولر بقران ما خودمان این قدر صرف جوی میکنیم اما بازم آخر ماه پول آب برق گاز سوپرایز میکنه مارو آخه حقوق برج 1500 تومان میشه زندگی کرد بخدا من الان نمیتونم حتا بمیرم یه خرج رو دست خانواده من میشه آهای آقایون مسعول ما به شما اعتماد کردیم من یه جوان 23 ساله هستم و هیچ انگیزه و امیدی به زندگی خود و امثال خودم ندارم بابا بقران جر خوردیم کار از تَرَرک مَرک و شکستن گذشته باز این روز ها برق هم شد معضل...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
سلام. برق شهرک وایین شهریار سه روزه دوسه ساعت صبح یا بعدازظهرمیره چراقبلش حداقل اطلاع رسانی نمیکنید وسایل برقیمون میسوزه .این حداقل کاریه که برای تکریم حقوق شهروندی میتونید بکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
آخه این چه وضعیتیه صبح تودفترم محل کارم میدان ولیعصر ۳ ساعت برق رفت از کار زندگی افتادم
الان برگشتم اومدم خونه یوسف آباد برق رفته نمیتونم یه نفس بکشم
اخه کی این مملکت خراب میشه همه راحت بشیم
خدا لعنتتون کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
خاک بر سرتون مادرم از اتاق عمل بوده تازه مرخص شده دوساعته تو پارکینگ نشستیم آسانسور قطعه و باید بریم طبقه پنجم از نظر حرکتی هم نمیتونه حرکت کنه ،ای تف به روحتون به مقام انسانیت رسوندید مارو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
خاک بر سرتون مادرم از اتاق عمل بوده تازه مرخص شده دوساعته تو پارکینگ نشستیم آسانسور قطعه و باید بریم طبقه پنجم از نظر حرکتی هم نمیتونه حرکت کنه ،ای تف به روحتون به مقام انسانیت رسوندید مارو
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اقا چه خبره امروز دوبار برق ما رفته،یکبار صبح یکبار شب،در منطقا مرزداران نمیشه که اینجوری مارو اسیر کنید ۳ هفته که قرنطینه بود همه جا بسته بعد ماه رمضون همه جا بسته بعدم کخ برق میره هر کاری میکنه نصفه میمونه ،چه وضعشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
شما که دین که ندارید دست توی جیب ملت و مردم کردید هر کاری که دلتان میخواهد بکنید این کار مال اعلان نیست گه برق مردم قطع میکنید باید جلوتر از همه برنامه ریزی کرده نه که برق قطع کنید با این همه گرانی و سوختن وسایل برقی فقط خدا اگر وجود دارد از شما و سران این ممکت که به راحتی دزدی و کلاهبردی وچندین سال مردم این مملکت را بازی دادید نمی گذرد لعنت بر انهایی که فقط به فکر خودشان هستند
یک دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
سلام
دوست عزیز این چه حرکتی آخه الان سه روز برقا دارن میرن.
از ۲۰ خرداد ماه امتحانات تمامی دانشگاه شروع میشه با این کار قطع کردن برقتون دارین باعث میشن ما بدبختا سر امتحانات مجازی بمونیم. آخه این چه کاری.
لطفا پی گیری کنید و زمان امتحانات این کار زشت و ...رو تموم کنید.
واقعا متاسفم براتون.
ایرانیم نه عرب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خوب آقای دولت صادرات برق به کشورهای دیگه قطع کن اون مایلرهای دولت از برق بکش که زن و بچه ها و مردم تو این گرما سختی نکشن . کشور مال ماهاست نمیدونم اینا چکاره هستن که برق و گاز و نفت مارا میفروشن و پولشم میزارن جیبشون
مهدی
|
Netherlands
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
نمیگی تو این بی برقی چیکار کنیم مشکل مردم کمه که برق رو هم قعط میکنین گناه ما چییه آخه شما به خدا قسم روی حرمله شمر یزید رو هم کم کردین به خدا قسم اونا سگشون شرف داشت به شما خدا ازتون نگذره که مردمو دارین زجر کش میکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
برق برای استخراج بیتکوین به اندازه کافی هست ولی برای استفاده ی مردمی کهتو کشوری با این حجم ذخایر زندگی میکنن باید روزی دوبار و هر بار به مدت دوساعت وسط گرما قطع بشه و مردم از کار و زندگیشون بیفتن یا وسایلشون آسیب ببینه... بعد هم تماس میگیریم یه نوار ضبط کردن که با پروویی تمام میگه همکاران ما از قطعی برق شما مطلع هستن! یعنی همینه که هست! لعنت به تمام مسئولین و مدیرانی که باعث این وضعیت شدن...
علی درویش غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
ما تو شهرک هما اشرفی اصفهانی منطقه ۲ هستیم امروز دوم خرداد از ساعت ۱۰/۳۰ تا ۱۲/۴۵ برق نداشتیم
و مجددا از ساعت ۱۵/۳۰ برق رفته
واقعا دو بار تو روز قطعی برق منطقی هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خراب شده یه برق رو نمیتونید تامین کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خدا ازتون نگذره چند بار در روز با برق رو قطع می کنید ،بچه ی کوچک من توی حمام مونده با آب سرد ،خودم تو آسانسور گیر کردم ،خدا به زمین گرمتون بزنه
انصاف
|
Germany
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
با عرض سلام و ادب
به استحضار آقای روحانی برسانید با قطع برق و اذیت کردن مردم به کجامیرسید جز اینکه نفرت مردم نسبت به شما و حزب و جناحتون بیشتر میشه نتیجه ای نخواهد داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
درطول روز چندباربرق روقطع میکنید الان ازصبح تاالان ۳بارتومنطقه خلیج برق هارفته کم دارین دزدی میکنید
برکتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
برق خیابان رودکی بعد از چهار راه ارومیه نبش کوچه طاهر برای سومین بار تو یا روز میره این چه وضیه اخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خدالعنتتون کنه
خانم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
این همه آه و نفرین مردم چرا تاثیر نداره
چ وضعیه روزی ۲بار هربار ۳ساعت برق رفته
چرا جیبای دزدا ته نداره پول نفتو بیت المال کمه بود دلار و بورس بس نبود بیت کوین حالا
لعنت ب همتون
آسیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خدا لعنتتون کنه دزدای بی وجدان این بی برقی دیگه چه زهرماریه تو این اوضاع گرونی بیسرو صاحب اگه یخچال بسوزه کدوم مدیره آشغالی جوابگوی ماست
تا کی میخواین مردمو عذاب بدید بسه دیگه بی لیاقتا گورتونو گم کنید برید آخه شما کدوم طویله درس خوندید انقدر ظلم میکنید والا خدای هست از آه مظلوم بترسید چقدر مردم تحمل کنن مگه خودتون تو این خراب شده درس زندگی نمیکنید
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
برق رفته که رفته خوب شد که رفت اصلأ چه معنی داره ما برق داشته باشیم، چه پرتوقع ما خودمون انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم برید بشینید تو تاریکی حرفم نمیزنیم
nari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
سلام خسته نباشین ساعت ۶و نیمه خاستم بگم نیم ساعته یادتون رفته برقو قطع کنینااااااا
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
موقع قطع برق اصلا ۱۲۱ جواب نمیده ملت سرکارند...
بی اساسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
واقعا براتون متاسفم
خاک برستون با این مملکت داریتون
برق پایین شهر هر روز سه چهار ساعت میره جالبش اینجاست وقتی هم میاد ضعیف قوی میشه دو ساعت
تو خودتون میبینید واقعا یبار برق زعفرانبه یا ولنجک یا بالا شهرو این بلارو سرشون بیارید
خاک برسرتون از اون بالایی تا اون پایینیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
امروز در شهرری دو ساعت ظهر برق رفت و از ساعت 10 شب هم برق قطع شده برهر چی مدیر بی عرضه لعنت که فقط دروغ به خورد ملت میدن مخصوصا رئیس‌جمهور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اینهمه پیام .کدومشو اخه جواب دادین که ادم نظرشو بگه فقط اینو بگم خدا ازتون نگذاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
برق فاز یک پرند دوبا امروز رفته بدون اینکه برنامه اعلام شده بباشه یک بار از ساع 12ظهر تا 4 ونیم غروب وبار دوم بعد یک ساعت ونیم ساعت 6ونیم رفته تا الان ساعت 8ونیم هستش برق توی این گرما وصل نشده تر خدا برق مردم راوصل کنید وبرقرمایلرهای چین را قطع کنیدکمتر فکر دزدی ومال اندوزی باشید اقای روحانی وهمکارانتان با شما هستم
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
برق منطقه سرآسیاب ملارد روزی سه چهار بار اونم دو سه ساعت میره، بدون اطلاع قبلی. کار و کاسبی مردم رو خراب کردید ،وسایل برقی مردم رو به باد دادید عین خیالتون نیست. تاوان فروختن برق و کار گذاشتن ماینر و درامد میلیاردی شما رو مردم صبور و احمق باید بدن!!؟؟ هیچ جایی ام نیست که بتونن حرف بزنن و اعتراض کنن. اینجام که نه کسی میخونه نه اهمیت میده. یه روزی یه جایی همتون باید جواب پس بدید
ناشناس
|
France
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
روزي چند بار بايد برق قطع بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
تو این گرما چند بار چند ساعت برق ها رو قطع می کنین . انشااللله به زمین گرم بخورین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برق ستارخان از 8صبح رفته همه مواد غذاییم داره خراب میشه بی همه چیز حداقل دوساعت بزارین وصل بشه
راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
منطقه بومهن امروز بعد 3 ساعت برق نداشتن دوباره برق رفت واقعا تو این مملکت چه غلطی میکنید؟ تو این گرما همه لوازم برقیامون سوخت هی قطع هی وصل 4 تا صدای مسخره هم ضبط کردید هیچکس پاسخگو نیست لعنت بهتوون
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
امروز برای سومین بار برقمون قطع شد، واقعا این چه وضهشه، ماهایی که صرفه جویی می کنیم چرا وضعمون باید اینطوری باشه.؟! خدا از باعث و بانیاش نگذره که انقد مردمو عذاب میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
امروز ۱۴ تیر پنج بار برق ما رفته فریزر ما اب شده وتو گرما از حال رفتیم حمام بودم برق رفت پکیج خاموش شد با اب سرد حمام نکرده امدم بیرون خدا ازتون نگذره سر مملکت چه بلایی آوردین گرانی کم بود اینم اضافه شد مردم الان مثل یه باروته ، تهران
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
تا دو سال پیش ادعا میکردن که تا بالای ۹۰درصد در تجهیزات برقی خودکفاییم. ای خاک
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
اخه از 11‌:30 صبح تا ساعت 6:30 غروب چرا باید برق رو قطع کنید
یه ایرانی بدبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
زنگ میزنی کلی پشت خط معطلت میکنه و پول به حساب مخابرات میره و در آخر هم میگه : اطلاعات شما در سیستم یافت نشد،سر ماه پول این تماس ها نصف نصف میزنن به جیب،امیدوارم هرچی حق مردم رو میخورید بشه مریضی و بیفته توی خانواده هاتون،
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
اعلام میکنن برای قطعی برق با ۱۲۱ تماس بگیرید و شماره اشتراک اعلام کنید سرکاریه من تماس گرفتم بخاطر قطعی دوبار در روز شماره اشتراک میدم میگه نادرسته خودتون رو خسته نکنید مردم رو خوب زنگ میکیند با این کارهاتون تمام وسایل خونه من اسیب دیده با اینکه محافظ هم داشته مردم رو چی فرض کردید چرا قبلش اطلاع رسانی نمیکنید برق میره اب هم قطع میشه
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
دستگاه یخچالم مشکل براش پیش اومد سه میلیون و نیم خرجش شد. بخاطر مدیریت قطع برق انصاف هست تو این شرایط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
برق تهرانپارس. خیابان اردیبهشت شمالی قطع هست. مادر من با دستگاه اکسیژن نفس میکشه. واقعا شرم به این مملکت. چرا برق رو قطع میکنید تو این دو هفته این چهارمین بار. واقعا خجالت بکشید. هیچ کدوم از تلفن تماس ها هم پاسخگو نیستن. لعنت بهتون. لعنتتتتتتتتتتتتتتتت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار